Zákaznická podpora

Co mám dělat v případě nefunkčního připojení?

Vždy se nejprve ujistěte, že není chyba na Vaší straně (např. vytažený síťový kabel, vypnutá wifi na počítači, zařízení nezapojené do elektrické zásuvky, …). Předejdete tak zbytečnému výjezdu technika.

  • Nejprve zkontrolujte, zda je Vaše zařízení připojeno do elektrické sítě
  • Zkuste všechna zařízení, která souvisí i internetem, restartovat – na minimálně 1 minutu vypnout (vypojit ze elektrické zásuvky) a opět připojit.

Než zavoláte HOTLINE

Připravte si prosím níže uvedené údaje:

  • Jméno a příjmení osoby, na kterou je přípojka registrována.
  • Přesnou adresu přípojného místa.
  • Přesný popis problému.
  • Jaký model zařízení používáte a v jakém pásmu přijímá signál.
  • Zjistěte si zda používáte za přijímacím zařízením také router, switch, VoIP telefon nebo jiné zařízení.
  • Jak jste k vašemu přijímacímu zařízení připojeni? Pomocí kabelu nebo bezdrátovou částí vašeho PC nebo notebooku?

HOTLINE

Slouží k nahlášení poruchy služby internet.

Operátor linky je po identifikaci zákazníka a místa přípojky připraven přijmout váš požadavek.

Požadavek následně předá na technické oddělení, kde bude řešen následující pracovní den. Zákazníka poté bude kontaktovat pracovník technického oddělení.

tel.: 774 301 400 email.: info@gtnet.cz

V provozu PO – NE 8:30 – 22:00

 

Technická podpora

Slouží ke kontaktu s technikem služby.

V provozu pracovní dny PO-PÁ 8:30 – 11:30 a 12:30-16:00

V případě technických problémů se službami společnosti GT net se neváhejte obrátit na naše oddělení technické podpory. Naši specialisté jsou připraveni Vám pomoci.

tel.: 777 301 400 email.: info@gtnet.cz

GT net s.r.o.

Kollárova 277
697 01 Kyjov

Zákaznické centrum

Pondělí:  8:30 – 11:30      12:30 – 16:00
Úterý:      zavřeno
Středa:    8:30 – 11:30      12:30 – 16:00
Čtvrtek:   zavřeno
Pátek:      8:30 – 11:30      12:30 – 16:00

777 301 408

HOT LINE
technická podpora

Po – Ne
8:30 - 22:00 hod

774 301 400

info@gtnet.cz