Připojení k internetu – servisní činnost

PODMÍNKY NÁMI PROVÁDĚNÝCH SERVISNÍCH ZÁSAHŮ

  • Servis na vyžádání při chybě na straně poskytovatele a telefonická podpora – ZDARMA
  • Servis na vyžádání při chybě na straně zákazníka 750,-Kč /hod (účtována je každá započatá 0,5 hodina )

DOPRAVA NA SERVIS

  • Kyjov – ZDARMA
  • Ostatní lokality 15,- Kč/km

SPOR ZE SMLOUVY

V případě, že dojde ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb nebo kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

 

v případě poskytnutí služeb:
Český telekomunikační úřad
Sokolovská 219
190 00 Praha 9
poštovní adresa Český telekomunikační úřad
poštovní přihrádka 02
225 02 Praha 025
e-mail: spotrebitelskespory@ctu.cz
web: ctu.cz

 

v případě prodeje zboží:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
e-mail: adr@coi.cz
web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

uvedené ceny vč. DPH

GT net s.r.o.

Kollárova 277
697 01 Kyjov

Zákaznické centrum

Pondělí:  8:30 – 11:30      12:30 – 16:00
Úterý:      zavřeno
Středa:    8:30 – 11:30      12:30 – 16:00
Čtvrtek:   zavřeno
Pátek:      8:30 – 11:30      12:30 – 16:00

777 301 408

HOT LINE
technická podpora

Po – Ne
8:30 - 22:00 hod

774 301 400

info@gtnet.cz