Zákaznická podpora
Co mám dělat v případě nefunkčního připojení?
Vždy se nejprve ujistěte, že není chyba na Vaší straně (např. vytažený síťový kabel, vypnutá wifi na počítači, zařízení nezapojené do elektrické zásuvky, …). Předejdete tak zbytečnému výjezdu technika.
- Nejprve zkontrolujte, zda je Vaše zařízení připojeno do elektrické sítě
- Zkuste všechna zařízení, která souvisí i internetem, restartovat – na minimálně 1 minutu vypnout (vypojit ze elektrické zásuvky) a opět připojit.
Než zavoláte HOTLINE
Připravte si prosím níže uvedené údaje:
- Jméno a příjmení osoby, na kterou je přípojka registrována.
- Přesnou adresu přípojného místa.
- Přesný popis problému.
- Jaký model zařízení používáte a v jakém pásmu přijímá signál.
- Zjistěte si zda používáte za přijímacím zařízením také router, switch nebo jiné zařízení.
- Jak jste k vašemu přijímacímu zařízení připojeni? Pomocí kabelu nebo bezdrátovou částí vašeho PC nebo notebooku?
HOTLINE
Slouží k nahlášení poruchy služby internet.
Operátor linky je po identifikaci zákazníka a místa přípojky připraven přijmout váš požadavek.
Požadavek následně předá na technické oddělení, kde bude řešen následující pracovní den. Zákazníka poté bude kontaktovat pracovník technického oddělení.
tel.: 774 301 400 email.: info@gtnet.cz
V provozu PO – NE 8:30 – 22:00
Technická podpora
Slouží ke kontaktu s technikem služby.
V provozu pracovní dny PO-PÁ 8:30 – 11:30 a 12:30-16:00
V případě technických problémů se službami společnosti GT net se neváhejte obrátit na naše oddělení technické podpory. Naši specialisté jsou připraveni Vám pomoci.
tel.: 777 301 400 email.: info@gtnet.cz